Főoldal Profilom Regisztráció Kilépés Belépés
Üdvözöllek Vendég | RSS
Kedd
2024-04-16
7:53 PM
Metin2
[ Új üzenetek · Tagok · Fórumszabályzat · Keresés · RSS ]
  • Oldal 1 / 1
  • 1
A fórum moderátora: PowerFighter  
Fórum » Metin2 » Kliens » Modell
Modell
PowerFighterDátum: Vasárnap, 2012-10-28, 5:26 PM | Üzenet # 1
A legjobbak közt
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 394
Hírnév: 1098
Állapot: Offline
 
PowerFighterDátum: Vasárnap, 2012-10-28, 5:28 PM | Üzenet # 2
A legjobbak közt
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 394
Hírnév: 1098
Állapot: Offline
Szükséges letöltések:

- Modell megtekintéséhez: Granny viewer,
- DDS Fájlok megnyitása: Adobe Photoshop megfelelő DDS Plugginnal ellátva.
- Adobe Photoshop CS5.1

Szerintem mindenki tudja mit jelent a modell illetve a textúra szó.Ezt nem különösebben kell részleteznem.

Első lépésben csomagoljuk mi mondjuk kliensünk NPC.eix, NPC.epk fájlait. Miután kicsomagoltuk menjünk el eddig a kicsomagolt fájloknál:
ymir work\npc. Itt láthatunk sok-sok mappát az NPC-k angol neveivel. Én mondjuk a kovácsot szemeltem ki, Angol nevén blacksmith.
Keressük meg ezt a mappát, és lépjünk bele.


Itt láthatunk DDS, illetve GR2 fájlokat. blacksmith.gr2 tartalmazza a kovács modelljét.

Nézzük is meg:


Nézzük meg a textúráját is. blacksmith.dds néven található ugyanitt



Mint látható tökéletesen meg tudjuk nézni a DDS kiterjesztésű fájlt.

Most keressünk egy nekünk tetsző modellt, amire le szeretnénk cserélni a kovácsot.Én egy hóembert választottam, mert már úgyis téli szezon van.

Nézzük meg a hóemberünk GR2 modelljét:



Ehhez a hóemberhez nem DDS kiterjesztésű textúra van, hanem BMP, illetve JPG fájlok. Ezeket egy sima mezei képnézegető programmal is meg tudjuk tekinteni:
 
PowerFighterDátum: Vasárnap, 2012-10-28, 5:28 PM | Üzenet # 3
A legjobbak közt
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 394
Hírnév: 1098
Állapot: Offline


Nost, akkor kezdjük is meg a modellcserét. Ennek a hóembernek jelenleg ez a neve: snowman_big.gr2

Mint tudjuk a GR2 a modellt jelöli. Nevezzük át: blacksmith.gr2-re. Írjuk felül a blacksmith mappában.

Most nyissuk meg újra Granny viewerben, és nézzük meg, hogy a textúra hova mutat. Texture List fülre kattintsunk a Granny Viewerben. Ennek a hóembernek a textúrái:
D:\ymir work\npc2\snowman\rot.bmp ( holz.jpg, karotte.jpg, schwarz.bmp )

Mint látjuk NPC2-be kell csomagolni a textúrát.

Csomagoljuk az NPC2.eix/epk fájlokat a megszokott módon. Menjünk el ide a kicsomagolt fájloknál:

\ymir work\npc2. Itt hozzunk létre egy snowman nevű mappát, és rakjuk bele mind a 4 képet. holz.jpg, karotte.jpg, schwarz.bmp, schnee.jpg

Most menjünk vissza oda ahol csomagoltuk. Nyissuk meg Notepad++-al a pack.xml fájlunkat.Írjuk hozzá ezeknek a fájloknak az elérési útvonalait is, hogy képes legyen becsomagolni.
[code]<File archivedPath="d:/ymir work/npc2/snowman/holz.jpg" type="0"><![CDATA[Source\ymir work\npc2\snowman\holz.jpg]]></File>
<File archivedPath="d:/ymir work/npc2/snowman/karotte.jpg" type="0"><![CDATA[Source\ymir work\npc2\snowman\karotte.jpg]]></File>
</File><File archivedPath="d:/ymir work/npc2/snowman/schnee.jpg" type="0"><![CDATA[Source\ymir work\npc2\snowman\schnee.jpg]]></File>
</File><File archivedPath="d:/ymir work/npc2/snowman/schwarz.bmp" type="0"><![CDATA[Source\ymir work\npc2\snowman\schwarz.bmp]]></File>

Most mentsük el. Húzzok rá a pack.xml-t az m2.exe-re, ezzel megkezdődik a becsomagolás.

Miután elkészült a csomagolás, nevezzük át a 2 fájlt npc2.eix/epk-ra, ( AMENNYIBEN VÁLTOZOTT A NEVE )

Írjuk felül a kliensünk pack mappájában és kész.

Az elsőnél amikor csak a modellt cseréltük, akkor nem kell semmit hozzáírni az XML-hez, mert csak CSERE volt nem raktunk hozzá újat.Egyszóval azt csak simán csomagoljuk be
 
Fórum » Metin2 » Kliens » Modell
  • Oldal 1 / 1
  • 1
Keresés:


 Copyright MyCorp © 2024
Honlapszerkesztő - uCoz